Afspil video

OM OS

Historien om GNL Wind Service går 10 år tilbage. Med blot en mand og en bil samt drømmen om at skabe en forretning med udgangspunkt i de mindre mølleejeres behov, den gode kunde- og serviceoplevelse sam ønsket om at skabe en arbejdsplads med fleksibilitet og frihed under ansvar, tog virksomheden sin form i 2013.

Siden har tingene taget fart, men selvom vi er vokset til 26 ansatte og 195 møller i service, er kerneværdierne i GNL Wind Service stadig de samme;

Høj kvalitet – Ordentlighed – Bæredygtighed

Se vores introduktionsvideo, eller læs mere om os herunder.

hvem er vi

Ærlig & kvalitetsbevidst

GNL Wind Service består i dag af et hold medarbejdere med mange års erfaring inden for såvel elektriske installationer som mekaniske og hydrauliske dele i vindmøller.

I GNL Wind Service ønsker vi at drive en ærlig, kvalitets- og miljøbevidst forretning, med sund fornuft som det bærende element.

Hos GNL Wind Service synes vi, det giver mening at holde Danmarks vindmøller godt kørende så mange år som muligt. Vi bestræber os derfor på at holde omkostningerne nede, så der også kan være god økonomi i det for kunden. Dette er for os sund fornuft.

Vi garanterer

Hurtig udrykning til det mest af Danmark

Hos GNL wind Service forstår vi vigtigheden af at holde dine vindmøller i topform. Derfor bestræber vi os på at rykke hurtigt ud for at servicere dine møller, når der opstår et akut behov. Vi dækker det meste af Jylland indenfor 60 minutter og størstedelen af Danmark inden for maks 2,5 time. Således mindsker vi nedetiden og sikrer, at dine vindmøller kommer hurtigt tilbage i drift.

Ærlighed og Handlekraft

GNL Wind Service består af fagligt dygtige og ansvarlige medarbejdere og du vil altid blive mødt af et dedikeret team af kompetente teknikere, der udfører enhver service med høj kvalitet og faglighed. Vi har handlekraft og rådgiver så objektivt som muligt vedrørende udskiftning af reservedele og vi stræber altid efter at håndtere og servicere vores kunders møller, som var de vores egne.

Høj standard

Vi garanterer en høj standard og overholder alle kvalitets- & sikkerhedsstandarder. Herunder er vi certificerede i ISO 9001.

Hensyn til miljøet

Hensynet til miljøet vægter vi højt i den måde, vi agerer på, såvel hos kunden som i vores egen virksomhed. Vi udnytter ressourcer og råvarer bedst muligt, kildesorterer og genanvender affald, hvor det er muligt.

Vi står for:

Som direkte serviceudbyder til vindmøller, står vi fast på 3 ben indenfor alt det arbejde, som vi udfører for vores kunder. 

De 3 ben består af vores Vision, Mission og Kerneværdier. 

Mission

GNL Wind Service tilbyder service og reparation af vindmøller og arbejder med sigte på optimering af forlænget levetid af vindmøller på land og til vands.

GNL Wind Service leverer ydelser af høj kvalitet og med sund fornuft som et bærende element. 

Vision

GNL Wind Service vil være blandt de bedste indenfor service og vedligehold af vindmøller. 

Værdier

Høj Kvalitet, Ordentlighed, Bæredygtighed

Vil du i kontakt med en af os?

Gert Nygaard Laursen

Direktør & Salg

+45 23 26 99 90

gert@gnlservice.dk

Flemming W. Jensen

Teknisk Planlægger & Indkøb

+45 22 86 07 07

fwj@gnlservice.dk

Jan Kærgaard Laursen

Salg & Teknisk Support

+45 20 83 71 11

jkl@gnlservice.dk 

Helle Ankjær Laursen

Administration & Kvalitetsansvarlig

+45 40 86 93 34

hal@gnlservice.dk