Vindmølletekniker(e) søges til servicevirksomhed i vækst

Vi oplever i GNL Wind Service stor efterspørgsel på vores ydelser og får mange spændende projekter ind ad døren. Vi søger netop nu en tekniker til en af vores biler i Langå-Randersområdet. Har du virkelyst inden for service og reparation af vindmøller, men ikke lige bosiddende i Langå-Randersområdet, så ser vi gerne en ansøgning fra dig alligevel.

Til hurtigst mulig ansættelse søger vi 1-2 skarpe vindmølleteknikere, som kan påtage sig serviceopgaver på vindmøller både On- & Offshore. Serviceopgaverne samt arbejde på testmøllerne ligger primært i Midt- og Vestjylland, men opgaver kan forekomme i hele landet, såvel som i udlandet. Arbejde i udlandet og offshore forekommer særligt i forbindelse med specialopgaver.

Dine primære arbejdsområder vil veksle mellem det traditionelle service- og vedligeholdelsesarbejde på vindmøller fra 100 kW – 4MW til det mere udfordrende fejlfindingsarbejde, samt skift af hovedkomponenter, nedtagning af møller og f.eks. opgradering af vindmøller med ny styring eller andet.

Derudover har vi mange unikke opgaver i forbindelse med udviklingsarbejde på testmøller bl.a. i Testcenter Østerild, hvor vi både bistår med service, reparation og fejlfinding samt er med ved diverse test og målinger, fremvisninger af møllerne og sidst men ikke mindst, er vi med hvor det sker, når nye typer af komponenter, f.eks. vinger og generatorer, skal prøves af ude i virkeligheden.

Opgaver & ansvar

– Service & vedligehold af vindmøller

– Fejlfinding

– Retrofit/opgradering af møller

– Opsætning og nedtagning af møller

– Test og målinger i forbindelse med udviklingsarbejde

Faglige kvalifikationer

Vi forventer, at du har en mekanisk- eller elektriskfunderet uddannelse bag dig eller minimum 5 års erfaring inden for arbejde med service, reparation og fejlfinding på vindmøller.

Derudover skal du være selvkørende og kunne påtage dig selvstændige beslutninger, når du er ude og servicere møller hos kunden. Hvis du har offshore-erfaring er det et plus.

Det vigtigste for os er dog, at du som medarbejder først og fremmest er motiveret og ansvarsbevidst, og at du trives både socialt på arbejdspladsen samt fagligt og interessemæssigt med dine arbejdsopgaver.

Du får hos os

Vi ønsker som virksomhed og arbejdsplads, at alle medarbejdere skal føle, at de er en del af GNL Wind Service, og vi vægter derfor medindflydelse, indsigt og medansvar højt. Vi kan derudover tilbyde dig en arbejdsplads med rigtigt mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver.

På stort set alle opgaver hos os, kører der 2 serviceteknikere sammen og som udgangspunkt har man en fast makker og en fast bil tilknyttet. Makker- og bilbytte kan selvfølgelig være aktuelt i forbindelse f.eks. fravær, oplæring eller specifikke arbejdsopgaver.

Du og din makker vil i vid udstrækning være med i planlægningen af jeres arbejdsdag og arbejdsuge. Det gælder både mht. planlægningen af de konkrete opgaver samt mht. arbejdstiden, hvor der er mulighed for f.eks. at køre 3, 4 eller 5 dages uge, alt efter ønske og behov.

Ansættelse sker i henhold til Industriens Overenskomst. Løn forhandles efter aftale.

Sådan søger du:

Ansøgning og CV sendes via vores onlineformular her

Til ansættelse hurtigst muligt.

GNL Wind Service er ikke blot en arbejdsplads, men også et sted hvor du får gode relationer til de andre i teamet. Vi lægger stor vægt på et stærkt sammenhold, hvor vi flytter os sammen i flok. Vores medarbejdere fremhæver, at følgende kvaliteter opleves i GNL Wind Service: Humor, Ansvarlighed, Kvalitet, Tillid, Fleksibilitet, Hjælpsomhed, Målrettethed og Indflydelse. 

Lær mere om os her

Modtag vores business case omkring Vestas V4x retrofit

Ved at udfylde formularen er jeg indforstået med, at jeg tilmelder mig nyhedsbrevet fra GNL Service A/S. Nyhedsbrevet vil være målrettet din virksomhed og sendes ud cirka 4 gange årligt. 

gnl-service-logo

Kontakt

Hvordan vil du helst i kontakt med os?

Kontaktinformationer:

Gert Laursen

Direktør & Salg

+45 23 26 99 90

gert@gnlservice.dk

Flemming W. Jensen

Teknisk Planlægger & Indkøb

+45 22 86 07 07

fwj@gnlservice.dk

Jan Laursen

Salg & Teknisk Support

+45 20 83 71 11

jkl@gnlservice.dk 

Helle Laursen

Administration & Kvalitetsansvarlig

+45 40 86 93 34

hal@gnlservice.dk