Fra en mand med en drøm til etableret virksomhed med 32 ansatte

Beskrivelse:

Med blot en bil og drømmen om at skabe en forretning med udgangspunkt i de mindre mølleejeres behov, den gode kunde- og serviceoplevelse samt ønsket om at skabe en arbejdsplads med fleksibilitet og frihed under ansvar, stiftede Gert Nygaard Laursen GNL Wind Service i 2013. 

Med blot en bil og drømmen om at skabe en forretning med udgangspunkt i de mindre mølleejeres behov, den gode kunde- og serviceoplevelse samt ønsket om at skabe en arbejdsplads med fleksibilitet og frihed under ansvar, stiftede Gert Nygaard Laursen GNL Wind Service i 2013. 

Siden har tingene taget fart, men selvom GNL Wind Service er vokset til 32 ansatte og over 200 møller i service, er kerneværdierne stadig de samme. 

Om at ville gøre tingene anderledes 

Da vi møder Gert første gang på adressen i Roslev, er det først og fremmest hans jordnære tilgang til forretningen, som vi lægger mærke til. En helt naturlig tilgang for Gert, der sammen med sin kone Helle Ankjær Laursen, har bygget virksomheden op omkring egne værdier om tillid, tryghed og ordentlighed, og med et ønske om at skabe den gode kundeoplevelse ude hos mølleejerne: 

Vi tror på, at en forretning bygget på tillid og god service skaber loyale kunder. Det handler om at opbygge varige relationer og det er vores ansvar, at hver eneste kunde føler sig tryg og godt betjent ”, udtaler Gert Laursen blandt andet, når vi spørger ind til, hvad han gør anderledes i sin forretning end det, som han har været vant til i tidligere ansættelsesforhold. 

Ligeledes fremhæver han vigtigheden af ærlighed i denne sammenhæng:

Vi er altid ærlige overfor vores kunder og vi tager kun de opgaver ind, som vi ved, at vi kan løse”. 

Virksomhedsfilosofien 

Tillid, tryghed og ordentlighed går i dén grad igen. Både når snakken falder på forholdet til virksomhedens kunder og samarbejdspartnere, men i særdeleshed også, når virksomhedens medarbejdere sætter ord på GNL Wind Service, som arbejdsplads. 

”De tør give ansvaret til nye medarbejdere og lade os kaste os ud i opgaverne. De stoler på deres folk og har tillid til, at vi kan løfte opgaven”

For både Gert og Helle har der aldrig været tvivl om, hvilken arbejdsplads de vil tilbyde sine medarbejdere. Hos GNL Wind Service er der plads til alle. Uanfægtet om du er vindmølletekniker, ansat på værkstedet, i administrationen, er elev, praktikant eller fleksjobber, så er alle ansat på lige vilkår og udgør en lige stor del af GNL Wind Service.

Her er der nemlig plads til alle i det sammenhold, der er på arbejdspladsen, ligesom alle medarbejdere har stor fleksibilitet i deres hverdag og dermed mulighed for at skabe en god balance mellem familie- og arbejdsliv. 

Læs Mere
Indsigt

Mød Hanne-Lis

”Jeg vil aldrig nogensinde sidde på et kontor med en knold i nakken..   … men det eneste jeg har manglet, er jo sådan set bare

Læs mere»
Indsigt

”Jeg er en del af virksomheden, og det betyder faktisk mere for mig end mine arbejdsopgaver”

Nicolaj har Aspergers og ADD og er ansat i fleksarbejde hos GNL Wind Service. Her møder han ind fire gange om ugen og løser diverse vedligeholdelsesmæssige arbejdsopgaver på værkstedet i Roslev. Vi fanger Nicolaj ude på værkstedet, hvor han er i gang med at opmåle reb, som skal med ud til en vindmølle. Mens han arbejder videre, tager vi en snak omkring dagligdagen hos GNL Wind Service og om (arbejds)livet med en diagnose.   

Læs mere»

Modtag vores business case omkring Vestas V4x retrofit

Ved at udfylde formularen er jeg indforstået med, at jeg tilmelder mig nyhedsbrevet fra GNL Service A/S. Nyhedsbrevet vil være målrettet din virksomhed og sendes ud cirka 4 gange årligt. 

Kontakt

Hvordan vil du helst i kontakt med os?

Kontaktinformationer:

Gert Laursen

Direktør & Salg

+45 23 26 99 90

gert@gnlservice.dk

Flemming W. Jensen

Teknisk Planlægger & Indkøb

+45 22 86 07 07

fwj@gnlservice.dk

Jan Laursen

Salg & Teknisk Support

+45 20 83 71 11

jkl@gnlservice.dk 

Helle Laursen

Administration & Kvalitetsansvarlig

+45 40 86 93 34

hal@gnlservice.dk