Læs hvorfor Jan skiftede fra en stor virksomhed til en mindre virksomhed

Beskrivelse:

Jan har været involveret i vindbranchen i mange år. Her er hans historie om hvorfor han valgte at søge job hos GNL Service.

”Ved at skifte fra en stor til en mindre virksomhed, kunne jeg få indflydelse på tværs af hele den virksomhed jeg arbejdede i og se en dag-til-dag effekt af det arbejde jeg lavede. Derfor valgte jeg at søge job hos GNL Service.”

Plads til at påvirke udviklingen af virksomheden

Efter at have været 22 år hos en af de store OEMér og efterfølgende 10 år ved en større servicevirksomhed blev det indlysende for mig, at jeg savnede noget. Det var følelsen af igen at være i en yngre virksomhed i sin vækstfase. Hvor man er med til at bygge forretningsstrukturen op og hvor man er involveret i flere lag af virksomheden. Og efter 1,5 år hos GNL Service er jeg bestemt ikke blevet skuffet. 

Selvom vi er i fuld vækst og har rigtig travlt, så er det stadigvæk med fingeren på pulsen og et fuldt overblik over hvad der sker i alle afdelinger. Og jeg har være involveret i opgaver hele vejen rundt. Dette gælder både indenfor mit hovedansvarsområde som er projektstyring. Men også indenfor salg og rådgivning samt nogle tekniske opgaver, hvis der også har været behov for det. 

Mulighed for at bruge netværket til tidligere kollegaer i industrien

På mange måder minder det derfor om de gode gamle dage hos en af de OEMér, jeg arbejdede for i sin tid. Og herigennem har jeg også fået en stor kontaktflade til mange af mine tidligere kollegaer, som sidder i den anden ende og er en del af kundeporteføljen hos GNL Service.   

Overordnet set oplever jeg derfor, at jeg hos GNL Service får mange af de ting som jeg satte stor pris på dengang vindindustrien endnu ikke var vokset sig så stor og udbredt, som den er i dag. Hos GNL Service har jeg indflydelse på driften og fuld frihed under ansvar til at løse de opgaver som lander på mit bord, grundet den flade struktur vi har her. 

Læs Mere
Indsigt

Mød Hanne-Lis

”Jeg vil aldrig nogensinde sidde på et kontor med en knold i nakken..   … men det eneste jeg har manglet, er jo sådan set bare

Læs mere»
Indsigt

”Jeg er en del af virksomheden, og det betyder faktisk mere for mig end mine arbejdsopgaver”

Nicolaj har Aspergers og ADD og er ansat i fleksarbejde hos GNL Wind Service. Her møder han ind fire gange om ugen og løser diverse vedligeholdelsesmæssige arbejdsopgaver på værkstedet i Roslev. Vi fanger Nicolaj ude på værkstedet, hvor han er i gang med at opmåle reb, som skal med ud til en vindmølle. Mens han arbejder videre, tager vi en snak omkring dagligdagen hos GNL Wind Service og om (arbejds)livet med en diagnose.   

Læs mere»

Modtag vores business case omkring Vestas V4x retrofit

Ved at udfylde formularen er jeg indforstået med, at jeg tilmelder mig nyhedsbrevet fra GNL Service A/S. Nyhedsbrevet vil være målrettet din virksomhed og sendes ud cirka 4 gange årligt. 

Kontakt

Hvordan vil du helst i kontakt med os?

Kontaktinformationer:

Gert Laursen

Direktør & Salg

+45 23 26 99 90

gert@gnlservice.dk

Flemming W. Jensen

Teknisk Planlægger & Indkøb

+45 22 86 07 07

fwj@gnlservice.dk

Jan Laursen

Salg & Teknisk Support

+45 20 83 71 11

jkl@gnlservice.dk 

Helle Laursen

Administration & Kvalitetsansvarlig

+45 40 86 93 34

hal@gnlservice.dk