Mød Hanne-Lis

Beskrivelse:

”Jeg vil aldrig nogensinde sidde på et kontor med en knold i nakken..  

… men det eneste jeg har manglet, er jo sådan set bare knolden i nakken”.

Sådan fortæller Hanne-Lis, mens hun smilende fortæller om sine tidlige fordomme omkring arbejdsmarkedet. 

Hanne-Lis afsluttede sin højere handelseksamen og gik i lære som kontorassistent i 1979 og blev af en tidligere arbejdsgiver ”opgraderet” til bogholder i 1990 – en position hun har varetaget lige siden i forskellige virksomheder, senest hos GNL Wind Service. 

Her sørger hun dagligt for at håndtere løn, købsfakturaer og andre bogholderimæssige opgaver. Det har hun gjort siden 1. november 2020, hvor hun blev ansat hos GNL Wind Service i en tid, hvor coronaen hang som en sort sky over Danmark og især Thy-området. 

Og Hanne-Lis husker udmærket, hvordan det var at starte op under corona-epidemien, hvor nedlukningen af Thy betød, at den første tid som nyansat hos GNL Wind Service foregik på hjemmekontoret og over en Teams-forbindelse til sine nye kollegaer i Roslev. 

Det var en speciel oplevelse, men den dag i dag kan hun igen køre de 42 km til og fra en arbejdsplads, som hun er rigtig glad for at være en del af: 

”Jeg er landet det allerbedste sted. GNL Wind Service har en vision om, at de vil have det hele menneske med og der bliver taget hensyn til de behov, som vi har udenfor arbejdet. Der er frihed under ansvar og gensidig respekt og det gør det ret nemt at navigere i ens hverdag”. 

For Hanne-Lis var det allervigtigste for hende at mærke efter, om matchet var det rigtige, fordi den her arbejdsplads, bliver hendes sidste. Og heldigvis var det tilfældet med GNL Wind Service. 

Men i første omgang skal der holdes sommerferie ”Men det ved jeg ikke, hvornår bliver. Jeg holder sommerferie, når der bliver godt vejr, så jeg kan komme i haven”. 

Og således endte snakken med Hanne-Lis: Meget karakteristisk for hendes personlighed.

Tak for snakken, Hanne-Lis! Det var en kæmpe fornøjelse.

Læs Mere
Indsigt

”Jeg er en del af virksomheden, og det betyder faktisk mere for mig end mine arbejdsopgaver”

Nicolaj har Aspergers og ADD og er ansat i fleksarbejde hos GNL Wind Service. Her møder han ind fire gange om ugen og løser diverse vedligeholdelsesmæssige arbejdsopgaver på værkstedet i Roslev. Vi fanger Nicolaj ude på værkstedet, hvor han er i gang med at opmåle reb, som skal med ud til en vindmølle. Mens han arbejder videre, tager vi en snak omkring dagligdagen hos GNL Wind Service og om (arbejds)livet med en diagnose.   

Læs mere»
Indsigt

Jørgen Aakjær Høg: ”Hos GNL Wind Service bliver jeg behandlet på lige fod med mine kollegaer og ikke som en fleksjobber”. 

Vi tog for nyligt en snak med Jørgen omkring hans dagligdag hos GNL Wind Service. En dagligdag der, for ham, er meget mere end blot en ansættelse – det er en følelse af at høre til og at blive accepteret på trods af sine udfordringer. Vejen dertil har været lang og følelsen af at høre til har ikke altid været en selvfølge for den nu 29-årige fleksarbejder med autisme. 

Læs mere»

Modtag vores business case omkring Vestas V4x retrofit

Ved at udfylde formularen er jeg indforstået med, at jeg tilmelder mig nyhedsbrevet fra GNL Service A/S. Nyhedsbrevet vil være målrettet din virksomhed og sendes ud cirka 4 gange årligt. 

Kontakt

Hvordan vil du helst i kontakt med os?

Kontaktinformationer:

Gert Laursen

Direktør & Salg

+45 23 26 99 90

gert@gnlservice.dk

Flemming W. Jensen

Teknisk Planlægger & Indkøb

+45 22 86 07 07

fwj@gnlservice.dk

Jan Laursen

Salg & Teknisk Support

+45 20 83 71 11

jkl@gnlservice.dk 

Helle Laursen

Administration & Kvalitetsansvarlig

+45 40 86 93 34

hal@gnlservice.dk