Mød vores alt-mulig-mand, Niels-Jørgen

Beskrivelse:


”Jeg har aldrig været på en arbejdsplads – jeg har været på en legeplads”.

Sådan siger Niels-Jørgen om sit arbejdsliv med reference til sine ansættelsesforhold, som har været kendetegnende for, at der har været plads til alt og alle, og hvor ressourcerne har været mange og der derfor har været tid til at færdiggøre sine opgaver.

Som 18-årig startede Niels-Jørgen i lære ved Jysk Telefoni som centralmekaniker, hvor han byggede, installerede og rettede fejl på telefoncentraler.

Senere blev arbejdet med telefoncentraler erstattet med digitalteknik og – systemer for Ericsson produkter, hvor Niels-Jørgen lærte sig selv at lave softwareændringer. Det var også i forbindelse med hans arbejde med digitale systemer, at han rejste i blandt andet Australien, New York, Botswana, Tunis mm for at reparere software.

I dag er Niels-Jørgen 69 år og pensionist, men alligevel har han de seneste to år været ansat hos GNL Wind Service som Alt-mulig-mand – en ansættelse muliggjort af sin svigersøn, som ikke mente, at han skulle gå derhjemme og dandere den 😉

Og hvile på laurbærrene kan man ikke beskylde ham for. Hos GNL Wind Service får han mulighed for at løse diverse opgaver, såsom: vandskuring, opsætning af vægge, malearbejde, installationer, indretning af servicevogne, kurér-kørsel og andre opgaver, der måtte være. Store som små.

”Hos GNL Wind Service føler jeg mig værdsat. De har utrolig stor tillid til deres folk, og der bliver ikke delt skidebalder ud, hvis der bliver lavet fejl. De bliver tilgivet og lavet om. Der er en rigtig god tone i virksomheden og det er helt sikkert, at man stoler på folk”

Niels Jørgen kan godt lide at lære nye ting og han er ikke nervøs for at tage udfordringer op. Seneste i form af en nedfiring fra en 40 meter høj mølle til GNL Wind Services personaledag. En udfordring, som han ifølge ham selv, aldrig havde taget modet til, men samtidig tænkte, at han aldrig ville få den chance igen.

Tak for snakken Niels-Jørgen 💚

Læs Mere
Indsigt

Mød Hanne-Lis

”Jeg vil aldrig nogensinde sidde på et kontor med en knold i nakken..   … men det eneste jeg har manglet, er jo sådan set bare

Læs mere»
Indsigt

”Jeg er en del af virksomheden, og det betyder faktisk mere for mig end mine arbejdsopgaver”

Nicolaj har Aspergers og ADD og er ansat i fleksarbejde hos GNL Wind Service. Her møder han ind fire gange om ugen og løser diverse vedligeholdelsesmæssige arbejdsopgaver på værkstedet i Roslev. Vi fanger Nicolaj ude på værkstedet, hvor han er i gang med at opmåle reb, som skal med ud til en vindmølle. Mens han arbejder videre, tager vi en snak omkring dagligdagen hos GNL Wind Service og om (arbejds)livet med en diagnose.   

Læs mere»
Indsigt

Jørgen Aakjær Høg: ”Hos GNL Wind Service bliver jeg behandlet på lige fod med mine kollegaer og ikke som en fleksjobber”. 

Vi tog for nyligt en snak med Jørgen omkring hans dagligdag hos GNL Wind Service. En dagligdag der, for ham, er meget mere end blot en ansættelse – det er en følelse af at høre til og at blive accepteret på trods af sine udfordringer. Vejen dertil har været lang og følelsen af at høre til har ikke altid været en selvfølge for den nu 29-årige fleksarbejder med autisme. 

Læs mere»

Modtag vores business case omkring Vestas V4x retrofit

Ved at udfylde formularen er jeg indforstået med, at jeg tilmelder mig nyhedsbrevet fra GNL Service A/S. Nyhedsbrevet vil være målrettet din virksomhed og sendes ud cirka 4 gange årligt. 

Kontakt

Hvordan vil du helst i kontakt med os?

Kontaktinformationer:

Gert Laursen

Direktør & Salg

+45 23 26 99 90

gert@gnlservice.dk

Flemming W. Jensen

Teknisk Planlægger & Indkøb

+45 22 86 07 07

fwj@gnlservice.dk

Jan Laursen

Salg & Teknisk Support

+45 20 83 71 11

jkl@gnlservice.dk 

Helle Laursen

Administration & Kvalitetsansvarlig

+45 40 86 93 34

hal@gnlservice.dk